Isnin, 16 Mei 2011

Travelitis lagi dan lagi

Mostar

Mostar, Bosnia-Herzegovina.

Town paling cantik aku pernah pegi. Air sungai dia hijau jernih. Bukan macam sungai Klang, dah macam air milo skrg, bukan air teh lg. Dekat bangunan boleh nampak lagi kesan perang Bosnia dengan Croat dulu. Paling best boleh dengar azan. Mana nak dapat kat Europe boleh dengar azan macam kat Malaysia.

Aku rekemen sgt org Malaysia pegi Bosnia. Drpd pegi Paris, London, Rome...itu semua dah banyak tunjuk kat TV atau dalam gambar. Tak payah pegi pun semua benda dah pernah tengok. Tapi kalau pergi Bosnia korang akan rasa macam "Wow cantiknya kenapa takde orang promote tempat ni kenapa kenapa kenapa haa?"

At least kita membantu ekonomi negara umat Islam.


2 ulasan:

comeylotey boutique berkata...

Pernh tgk jugak time bulan pose kat tv2 cte psl bosnia. Sgt impressive ngr trsbot. Walaupon dah dibedil trok masih boleh mmbgn lagi. Sgt cntik! ;)

Katarina Jobston berkata...

Kena gi nih