Isnin, 18 Mei 2009

Introduksi-Introdaksi

Salamun,

Apajadah. Baru nak muqaddimah. Aku pun taktau apahal aku rasa nak menulis blog semula. Smula-smula bak kata orang Kelantan. Mungkin sebab trend, atau sekadar mahu membunuh masa. Dulu aku rajin jugak tulis blog kat friendster tapi rasa macam loser pulak. Cilakak la. Kalau aku istiqamah mesti aku dah jadi blogger politik yang terkenal. Koman-koman famous macam Kickdefella atau Penarikbeca. Masuk Kamunting sekali jadila. Paling busuk la tidur lokap atau kena tarik biasiswa. Sekarang ni aku rasa cool pulak tulis blog. Khir Toyo pun ada blog. Nampak je macam buta I.T. Poyo punya orang.

Also, aku harap aku akan rajin update sebab ini aku rasa akaun blog ke-6 atau 7 yang aku bukak. Sebelum ni semua aku delete sebab tak update selepas post kedua. Orang tua kata rumah kalau lama kosong jin datang duduk. Aku pun taktau orang tua mana yang cakap.

Baiklah, semoga Entry-entry aku akan bermanfaat untuk semua dan yang penting bermanfaat untuk diri aku sendiri. Yang baik jadikan tauladan, yang buruk jadikan sempadan. Ini pun orang tua-tua yang cakap.

Wassalam.

Tiada ulasan: